Ceresit opět sponzorem MS v hokeji!

80. mistrovství světa v ledním hokeji se letos uskuteční v Rusku, ve městech Moskva a Petrohrad a také letos je jeho oficiálním sponzorem značka Ceresit.

A také tentokrát budou chtít naši hokejisté - po loňském 4. místě - uspět. Ve skupině, která hraje v Moskvě, se kromě Ruska střetnou ještě s Lotyšskem, Švédskem, Norskem, Kazachstánem, Dánskem a Švýcarskem. Do čtvrtfinále postupují jako obvykle nejlepší čtyři celky, křížem se střetnou se čtveřicí z druhé skupiny, kde hrají například naši sousedé ze Slovenska, mistři světa z Kanady, loni bronzoví Američané nebo protivníci z pražského čtvrtfinále Finové.

Na ruské půdě se mistrovství světa konalo poprvé v roce 1957, letos se tam pořádá posedmé. Třikrát vybojoval zlato domácí tým, ovšem naposledy se mu to povedlo v roce 1986, tedy ještě pod křídly SSSR a v dobách téměř neporazitelné sovětské sborné. A když jsme u čísel, tak letos je to již osmé mistrovství světa v ledním hokeji, jehož oficiálním sponzorem je značka Ceresit. Poprvé se kombinace sponzoringu Mistrovství světa v ledním hokeji, spotřebitelské soutěže, a TV kampaně objevila v roce 2009, kdy se hokejový šampionát konal ve Švýcarsku. O rok později pak byl spuštěn specializovaný portál, který se stal oblíbeným místem setkávání všech fanoušků ledního hokeje a který se v době konání šampionátu na obou hlavních českých a slovenských vyhledávačích – Google a Seznam - umísťoval na absolutní špičce. Velká a aktivní byla i fanouškovská skupina na Facebooku, která rok od roku rostla. Úspěšné byly i televizní kampaně se stavební chemií Ceresit – ať už TV spoty prezentující výhody spárovacích hmot a silikonů Ceresit nebo speciálních edicí lepidel na obklady a dlažby, které byly k vidění v reklamních předělech, vysílaných v průběhu přímých přenosů hokejových zápasů.

Marketingové aktivity v průběhu hokejových šampionátů v letech 2009 – 2016 pomáhaly nejen budování samotné značky Ceresit, ale posilovaly také pozice obchodních partnerů a distributorů. Stačí například vzpomenout na poslední Mistrovství světa v roce 2015, které Mezinárodní federace ledního hokeje IIHF označila titulkem „Česká republika byla senzačním hostitelem“. Obrovská návštěvnost – více jak 740.000 diváků přímo na stadionech a miliony u televizních obrazovek v Evropě i za jejími hranicemi – posunula loňský turnaj na 1. místo v tabulkách počtu diváků celkem i v průměru na zápas (každý z 64 zápasů vidělo průměrně 11.589 diváků).

I letos, podobně jako v předešlých letech, se spojení špičkové hokeje a špičkové stavební chemie Ceresit připomenulo fanouškům hokeje a lepidel Ceresit ještě před startem hokejového šampionátu. Tradiční prodejní akce v hokejovém duchu – letos na lepidla na obklady a dlažbu CM 12, CM 12 PLUS a CM 16 - odstartovala už 1. března a kromě atraktivních cen poslala fanouškům vzkaz, že hokejový svátek se opět blíží.

Více informací na www.ms-v-hokeji.cz